07/07/2023
La Càtedra reflexiona al voltant de la LOMLOE a l’Escola d’Estiu 2023

La  Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació, junt amb la Càtedra Interuniversitària de Transformació Educativa Carme Miquel van organitzar els passats 4 i 5 de juliol l´Escola d’Estiu 2023: Un nou paradigma educatiu a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València.

Aquest any, l´Escola d´Estiu ha posat la seva mirada al nou context educatiu sorgit a partir de la LOMLOE. A més, es va aprofundir en les característiques de les situacions d’aprenentatge i dels projectes interdisciplinaris amb un caire eminentment pràctic, amb la finalitat de desenvolupar recursos propis per portar a l’aula.

Amb aquestes jornades, tant la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació com la Càtedra Interuniversitària de Transformació Educativa Carme Miquel van voler conèixer les principals característiques dels projectes interdisciplinaris i les situacions d’aprenentatge a desenvolupar amb la LOMLOE.

La nova llei educativa està vigent des de l’any 2020, encara que les seues mesures es van aplicant de manera progressiva segons avancen els cursos, acabant la seua implementació en el curs 2023/2024. És per això, que aquestes jornades serveixen com a punt de trobada i d´intercanvi de visions a l´hora d´incorporar a la pràctica professional diària les noves formes de programar i desenvolupar la tasca docent.

Enllaç al vídeo

ALTRES NOTÍCIES