21/10/2022
Jornada Gestió i Dinamització de biblioteques escolars

El Saló d’Actes de la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Jaume UJI va acollir el 20 i 21 d’octubre la primera acció de la Càtedra Interuniversitària Carme Miquel, les Jornades de Gestió i Dinamització de Biblioteques Escolars.

Professors, investigadors, gestors de biblioteques, estudiants i públic en general  van participar en les diverses ponències i taules rodones programades, on van poder conèixer exemples de bones pràctiques tant a nivell autonòmic com a nivell nacional.

Tots els participants coincidiren en que el centre educatiu és un espai privilegiat i insubstituïble per a desenvolupar la comprensió lectora i per a fomentar l’hàbit lector. La biblioteca escolar, la biblioteca d’aula i altres espais de lectura són el punt idoni per afavorir l´apropament de l’alumnat a la lectura de llibres o altres tipus de documents en qualsevol format i suport, a més dels espais on adquirir i assegurar la competència informacional i mediàtica. Per això, és necessari replantejar el modèl d’aquests espais, entesos com un centre de recursos al servei de la lectura, la informació i l’aprenentatge.

ALTRES NOTÍCIES