Directora de la Càtedra (UJI)
Maria Lidón Moliner Miravet
Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
(964 729806)
mmoliner@uji.es
Doctora en Ciències de l’Educació per la Universitat Jaume I, psicòloga y psicopedagoga. Professora titular de l’Àrea de Didàctica i Organització Escolar en el Departament d’Educació de la Universitat Jaume I de Castelló. És coordinadora del grup d’investigació EDARSO – Educació, Art i Societat de la Universitat Jaume I i membre de l’institut d’investigació INSTITUT INTERUNIVERSITARI DE DESENVOLUPAMENT SOCIAL I PAU. Forma part dels grups d’innovació educativa INVESPAU – Grup d’Innovació Educativa en Mètodes i tècniques d’investigació per a la Pau i GIE-CEM – Grup d’Innovació Educativa en Ciència i Enginyeria de Materials. Entre les seves línies de recerca actuals es troba l’educació per a la diversitat sexual, l’educació per a la ciutadania, l’aprenentatge cooperatiu/entre iguals o l’educació per a la pau.